sekani pocitace

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Prosinec 13 15:27:48 CET 2002

On 13 Dec 2002, Matthes wrote:

> Zdravim,
>
> mam nasledujici problem a nedari se mi prijit tomu na kloub:
>
> pouzivam RedHat 7.3 na stroji AthlonXP 1700+, 256 MB RAM, prostredi KDE
> 3.0. Stava se mi, ze pocitac v intrevalu cca 10 vterin na chvilicku
> jakoby zatuhne, asi tak na 1/2 vteriny, pak jede normalne dal. Deje se
> tak napr. pri manipulaci s okny (presouvani, zmenseni nebo obnova z
> panelu...), ale i pri obycenych cinnostech jako psani. Je to videt napr.
> i kdyz bezi screensaver - proste se na tu zhruba 1/2 vterinu zastavi...
> Deje se tak ale nepravidelne, takze neumim urcit pricinu.
> [...]

Zacal bych u grafiky, resp. u ovladacu grafiky -> co tam mate za grafarnu?
jake k ni pouzivate drivery?
Soucasne bych vyzkousel vyndat/vypnout v biosu modem, zvukovku, sitovku
atd...

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..