Re: chyba v partition table

Petr´s mailing list lists na seznam.cz
Pátek Prosinec 13 20:01:54 CET 2002

On 13 December 2002, <linux na linux.cz> wrote:

> (78172290).
>
> Neni nemocna, jenom vam cestovala geometrie disku. To se obcas stava (mne
> se to stalo se seagate SCSI a nekomu tady se SG IDE, nemate tam nahodou
> seagate?). Pekne jsem s tim sedivel, protoze ty SCSI byly v raidu a ted si
> predstavte, ze najednou po zapnuti ma kazdy jinou geometrii.
>
> Takze pokud jste delal partisny s jinou geometrii, nez tam mate ted a pak
> to spravil - ANEBO jste mel prepnute UNITS na cylindry misto na sektory, to
> obcas zlobi.
>
> No a pak je taky mozne, ze tomu disku dochazeji sektory diky premapovanym
> [...]
Co se s tim da teda delat? Vzit jinej disk, zaloha na novej, format
staryho,presun dat zpet? Je nejaka cesta bez dalsiho disku jak
opravit geometrii?

Petr

Reklama:
Soutěž o auto na víkend, autorádio Clarion a další ceny: http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=12345%26url=http://www.auto-plus.cz
 - nejlepší systém prodeje ojetých vozů na internetu