vysledek testu ping- novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 26 21:19:15 CET 2002

mike na mk-sys.cz (Michal Kubecek) writes:

> Potvrzuji, také jsem to zažil. Bylo to ještě na škole - lokální Ethernet,
> budova připojená optikou přes ulici do metra. Už si nevzpomínám, kam to
> bylo, ale výsledek pingu byl stoprocentní propustnost, roundtrip 25 sekund.

Některé pingy jsou divné, připočítávají si do toho v některých
případech i odpověď z DNS, alespoň mám pocit, že jsem to tak
viděl... Jinak přece není možné, aby měl router tak dlouhé výstupní
fronty.

Brno, Czech Republic