pouštění X aplikací

Jirka P jprokupek na centrum.cz
Sobota Prosinec 14 00:40:59 CET 2002

Hezkej den

mám tu takovej problémek

potřeboval bych pouště X aplikace ze serweru
pokud souhlasila verze debianu 2.2, tak to všechno jelo ja má, ale když jsem upradoval svůj stroj na dřeváka, a serwer zůstal stejnej, tak když něco spustim přes telnet, tak mi to zahlásí tuhle zběsilost.
dík za nakopnutí.

_X11TransSocketINETConnect: Can't connect: errno = 111
[...]
Error: Can't open display: můjstroj:0

Mimochodem dík za typ na toho EAGLE pro plošnáčky, je to velice sikovnej prográmek

Jirka