Apache+Postgres a spousta requestu

Sobota Prosinec 14 12:56:48 CET 2002

On Fri, Dec 13, 2002 at 12:20:44PM +0100, Petr Klimovic wrote:

> Takze ta volba mnozstvi pameti je univerzalni? Muzu zatrhnout ze mam
> vic nez giga a ono to samo pozna, ze nemam a bude se to chovat jako
> bych zatrhnul ze nemam. A az si koupim dalsi ramku, tak to automaticky
> bude fungovat jak jsem zatrnul? Pak nechapu proc tam ta volba je.

Nejspise proto, ze tam drive nic takoveho nebylo a kdyz nekdo
doprogramoval mapovani pameti, tak pouzil volbu pomoci ktere jste jeho
kod mohli aktivovat, ale take nemuseli.

Nevidim nic divneho na tom, kdyz se neco da vypnout (napr. kvuli hledani
pripadne chyby). Nicmene moznost vypnout nejakou volbu neznamena, ze by
mela byt vypnuta.

Spise by mi (v pripade Linuxu) prislo divne, kdybych ta volba chybela.

Take muzete napsat jako root rm -rf .* a nikdo Vam v tom nebude branit.
Nicmene to nemusi byt dobry napad, ze ano....

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz