Avaya usb client gold(ovladace)

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Neděle Prosinec 15 02:00:17 CET 2002

Relevantni odkazy jsou cca. 2:
- jednak je tady info o ruznych USB zarizenich a uspesnosti,
resp. neuspesnosti jejich provozu v Linuxu
	http://www.qbik.ch/usb/devices/
- a pak z druhe strany velmi dobra stranka o wireless zarizenich
a ruznych driverech pro linux (Wireless LAN HOWTO):
	http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/
Pokud se tyka Avaya USB klienta (Avaya == Orinoco), pak skutecne
zatim driver IMHO neexistuje. Provozuschopne jsou USB klienti
postavene na chipsetech budto Prism II (driver je ve zminenem
www.linux-wlan.com nebo uz i v nekterych kernelech jako third-party
driver - napr. jsem ho videl v Mandrake 9) nebo s chipsetem Atmel
(driver je ke stazeni na http://atmelwlandriver.sf.net - nejlepe
posledni z CVS a prelozit).
S posledne jmenovanym mam pozitivni osobni zkusenost s USB klientem
Micronet ...

	Zdenek Prchal