Winex a instalace

Boris Filipovič b.filipovic na centrum.cz
Neděle Prosinec 15 14:56:06 CET 2002

Dne 15 Dec 2002 14:05:56 +0100
Matthes <ornest na mistral.cz> napsal/a:

Zdravím,

> Bud, a nebo to spoustite z windowsovskeho filesystemu nebo sitoveho
> filesystemu. S tim jsem si nedavno uzil taky :)) Pokud se jedna o pripad
> s CRLF konci radku, pouzijte recode na prevedeni.
myslím, že pes bude zakopán v právech k souborům.
Skoro určitě ten soubor "configure" nemá práva ke spuštění.
Bohužel to není jediný soubor, který tato práva potřebuje, ale je jich víc
(např. některé v adresáři tools) :-(

S pozdravem
Boris Filipovič