Winex a instalace

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Prosinec 15 15:29:41 CET 2002

On Sun, 15 Dec 2002, Boris Filipovič wrote:

> myslím, že pes bude zakopán v právech k souborům. Skoro určitě ten
> soubor "configure" nemá práva ke spuštění. Bohužel to není jediný
> soubor, který tato práva potřebuje, ale je jich víc (např. některé v
> adresáři tools) :-(

Kdyby soubor configure nemel prava ke spusteni, tak by to napsalo neco ve
smyslu "Permission denied".

Chybova hlaska "bad interpret" skutecne znamena, ze se spustit program
povedlo, ale shellu se nzezda specifikovany interpret - coz je typicky
(zvlast po migraci souboru z woken) zpusobeno prave tim, ze za

#!/bin/bash

jsou jeste znaky, ktere tam shell necekal (konec radky).

--
JiKos.