Instalace na slaby comp

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Prosinec 15 16:48:01 CET 2002

Dne ne 15. prosinec 2002 16:36 jste napsal(a):
> [...]

Provozoval jsem na 486DX-4 120Mhz 32M ram 1G HD EIDE na vlbus.

RH 6.1
RH 6.2

I s X kama s Gnome - Kde se mě zdálo pomalejší, X nic moc rychlost, přehrávání
zvukových mp3 bez problémů.

Později RH 7.1 nutná kompilace vlastního jádra (s distribučním to běželo
pomalu) vyházeno vše nepotřebné (viditelné zrychlení).
X ka již na hranici použitelnosti.

Já bych skusil RH6.2 a nebo něco s jádrama řady 2.2.x .
Dále pokud nebudete potřebovat X ka budete spokojen.