Instalace na slaby comp

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Prosinec 15 16:36:51 CET 2002

>Kamarad ma 486 s32mb ram a dvema 120mb disky.Rad by nahradil  neprilis
>legalni win3,1 asi debianem. Instalaci bych asi udelal na silnejsim stroji.

Tak Redhat verze 5.X v rozsahu minimalni instalace s X se vesel na asi
100MB.
Takze je to o fous. Poridte si nejaky disk  500MB nebo 1GB a budete za
vodou.

Nerikate, jakou 486 mate. Je docela rozdil, jestli to je 486 na 40MHz
nebo nejaka
ta modernejsi treba i s PCI okolo 100MHz. Na 486 80MHz zvladam prehravat mp3
v polovicni kvalite, na 486 120MHz jsem provozoval celkem v pohode KDE
ver1.X.
Pamet 32MB je rozumna.

K TeXu - nejrozsirenejsi linuxova verze teTeX je znacne obsahla, pokud by
slo uzivateli predevsim o TeX pouzil bych celkem jasne miniTeX pro DOS,
vejde
se asi na 3 diskety a bezi v pohode na 386. Pokud by trval na TeXu pro
linux,
muze si bud udelat vlastni instalaci TeXu nebo pouzit jiz nejakou
existujici
odlehcenou, nemam s nimi ovsem zadenou zkusenost.

Zaverem - ujasnete si, jakou pozadujete funkcnost. Pokud pro uzivatele
nebude
problem pouzivat prevazne textovy mod s muttem, linksem a jen obcas GUI
pres
SVGAlib nebo nejakou odlehcenou verzi X, muze byt i 486 pracovnim
nastrojem.
Cenou bude usili pri instalaci....

Hodne stesti,
OldFrog.