sdilena instalace office 97 na sambe

Tomáš Krbec tomasek na oasvat.cz
Pondělí Prosinec 16 14:08:02 CET 2002

Zdravim,
mam problem se zamykanim clipartu z office 97 na sambe, Cely balik
office je sitove naistalovan, vse na serveru. Kdyz jeden uzivatel
otevre word a da vlozit klipart, otevre se mu galerie klipartu kde
jich vidi bratru 3000, kdyz ale soucasne jiny uzivatel udela totez,
nevidi uz zadne. Laboroval jsem uz snad se vsim moznym, viz cast
smb.conf

[apl]
   comment = Aplikacni adresar
   path = /home/prog/netapl
   guest ok = yes
   writable = yes
   browseable = no
   oplock contention limit = 1
 ;kvuli sitove naislaovanymu accessu musi byt nasledujici tri priznaky
;   inherit permissions = yes
    veto oplock files =
    /*.wmf/*.WMF/*.gif/*.GIF/*.jpg/*.JPG/*.avi/*.AVI/*.wav/*.WAV/*.cag
    /*.CAG/
;   map hidden = yes
;   map system = yes
;   share modes = no
;   locking = no
;   public = yes
;   available = yes

Pri prohledavani konference jsem nabyl dojmu, ze to bud kazdemu
chodi, nebo to nikdo takhle nepouziva. Muj server je RH6.2 a samba
2.2.7
 Predem diky za pomoc.
Tomas Krbec