sdilena instalace office 97 na sambe

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Prosinec 16 15:02:34 CET 2002

On Mon, Dec 16, 2002 at 01:08:02PM +0000, Tomáš Krbec wrote:

> mam problem se zamykanim clipartu z office 97 na sambe, Cely balik
> office je sitove naistalovan, vse na serveru. Kdyz jeden uzivatel
> otevre word a da vlozit klipart, otevre se mu galerie klipartu kde
> jich vidi bratru 3000, kdyz ale soucasne jiny uzivatel udela totez,
> nevidi uz zadne. Laboroval jsem uz snad se vsim moznym, viz cast
> smb.conf

Celé šaškování se zámky si můžete odpustit parametrem oplocks = no, tím
se globálně vypíná podmíněné zamykání.

> Pri prohledavani konference jsem nabyl dojmu, ze to bud kazdemu
> chodi, nebo to nikdo takhle nepouziva. Muj server je RH6.2 a samba
> 2.2.7

RH 6.2 je postaven na jádře 2.2. Nejsem si jistý, zda Samba 2.2+, si
při těch všech kouzlech co se zámky provádí vystačí s kernelem 2.2.

--
/* Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz