SSH

Ludvik Roubicek ludvik.roubicek na centrum.cz
Úterý Prosinec 17 01:00:24 CET 2002

Ahoj,

moc prosim o pomoc se dvema problemy:

1) v MC mi nefunguje ceska klavesnice (nutne potrebuju - delam zde stranky)

2) SSH v prikazovem radku i programu "Telnet, SSH a RLogin" v MDK9

Mam vedle sebe dva pocitace, jeden jako pokusny server (RH8), druhy jako
pracovni stanici (MDK9). Pripojuju se pomoci SSH z prikazoveho radku a kdyz
spustim MC, "rozsype" se mi grafika. Ze se nezobrazuji ramecky vem cert, ale
ze se tvori nepravidelne cerne obdelnicky, ze se mrvi barvy a ze se obraz
rozhodi (treba posune), to uz mi vadi. A problem s klavesnici je i zde.
Zkousel jsem ruzna nastaveni konzoly, ale moc mi to nejde... Z Windows to
fungovalo dobre (SSHWinSecureShell 3.1)

Podle me to vypada na chybu MC, obcas blbne i lokalne (KDE - Konsole)  :(

Diky,
L.

--

Ludvik Roubicek