SSH

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Prosinec 17 00:22:54 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002, Ludvik Roubicek wrote:

> 1) v MC mi nefunguje ceska klavesnice (nutne potrebuju - delam zde stranky)
> 2) SSH v prikazovem radku i programu "Telnet, SSH a RLogin" v MDK9
> Mam vedle sebe dva pocitace, jeden jako pokusny server (RH8), druhy jako
> pracovni stanici (MDK9). Pripojuju se pomoci SSH z prikazoveho radku a kdyz
> spustim MC, "rozsype" se mi grafika. Ze se nezobrazuji ramecky vem cert, ale
> ze se tvori nepravidelne cerne obdelnicky, ze se mrvi barvy a ze se obraz
> rozhodi (treba posune), to uz mi vadi. A problem s klavesnici je i zde.
> [...]

To bude pravdepodobne tim, ze u RH to v dobre vire trosku uspechali, a
nasadili UTF-8 jako defaultni kodovani, i kdyz to tak nejak celkove jeste
uplne dokonale nefunguje. Takze pokud se chcete vyhnout problemum ktere
popisujete, tak je prozatim asi nejmene bolestnou cestou se UTF-8 jeste
zbavit, napriklad ve prospech ISO 8859-2. Jak na to v RH8 - viz archiv
teto konference.

--
JiKos.