ASUS P4B533-E - RAID Promise

Michal Sviga dama na centrum.cz
Úterý Prosinec 17 11:08:47 CET 2002

Zdravim,

Mam ASUS P4B533, funguje vyborne.
Ovladac pro Raid by se mel dat pouzit stejny jako pro FastTrak TX2000
http://www.promise.com/support/download/download2_eng.asp?productId=88&category=All&os=100

> Mam Promise, po lspci se identifikuje jako PDC20276. Chodi normalne, nic
> jsem nemusel upravovat (RH 8.0). Je to ATA133.

A funguje Vam RAID?
Nemam totiz ovladac FastTrak.o do jadra a tak nemuzu provozovat mirroring.

Na webu promise jsou jen ovladace pro RH 7.3 a pak Partial Open Source Linux
Drivers, ale nedari se mi ho spravne zkompilovat a zavest do jadra.
Mam take RH 8.0.
Jak tedy na mirroring?

S pozdavem

Michal Sviga