ASUS P4B533-E - RAID Promise

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Prosinec 17 11:23:50 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002, Michal Sviga wrote:

> Zdravim,

> Mam ASUS P4B533, funguje vyborne.
> Ovladac pro Raid by se mel dat pouzit stejny jako pro FastTrak TX2000
> http://www.promise.com/support/download/download2_eng.asp?productId=88&category=All&os=100

> A funguje Vam RAID?
> Nemam totiz ovladac FastTrak.o do jadra a tak nemuzu provozovat mirroring.
>
> Na webu promise jsou jen ovladace pro RH 7.3 a pak Partial Open Source Linux
> Drivers, ale nedari se mi ho spravne zkompilovat a zavest do jadra.
> Mam take RH 8.0.
> Jak tedy na mirroring?

Ja ted testuji ATA-RAID, ktery je jako modul soucasti distribucniho jadra
RH, ale je zatim oznacen za testovaci (nevim jestli experimental, alfa,
beta.... nebojak). Mne funguje cca pul roku zcela bez problemu.
Navod howto najdete mezi ostatnimi howto.
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/ATA-RAID-HOWTO

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..