ASUS P4B533-E - RAID Promise

Úterý Prosinec 17 12:00:08 CET 2002

On Tue, Dec 17, 2002 at 11:08:47AM +0100, Michal Sviga wrote:

> A funguje Vam RAID?
> Nemam totiz ovladac FastTrak.o do jadra a tak nemuzu provozovat mirroring.

Mam Raid0, nastavil jsem to v BIOSu raidu. Dal jsem nemusel delat nic
(RH 8.0). Predpokladam, ze kdybych nastavil mirror, tak by to zrejme
fungovalo taky. Na jakousi starsi desku jsem musel mit ve starsi
distribuci externi modul (tusim FastTrack radic).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz