ICQ za proxy a firewallem neni mozne zprovoznit!

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Prosinec 17 13:17:14 CET 2002

parent na email.cz wrote:

> Ve windows mi ICQ jede zcela bez problemu pote, co po vyzve vypplnim pole
> pro proxy s portem 80. V linuxu po spusteni LICQ se mi zobrazi tak
> maximalne hov... a konec. Nainstaluji kxicq2, spustim, a zase hovno. To je
> vysledek komunikace icq pod linuxem verzus windows.
on žádný z těch linux ICQček nemá žádnou možnost změny nastavení ?? nebo
snad pokud na vás to okno nevyskočí nejste schopen si toto nastavení najít
?? Nebo prostě zkuste jiné ICQ je jich plno.
Jinak proč vy vlastně používáte LINUX když vám na něm tolik věcí vadí ???

Stefan