ICQ za proxy a firewallem neni mozne zprovoznit!

Milos Prudek milos.prudek na tiscali.cz
Úterý Prosinec 17 13:31:29 CET 2002

parent na email.cz wrote:
> Ve windows mi ICQ jede zcela bez problemu pote, co po vyzve vypplnim pole pro proxy s portem 80.

V linuxu mi licq jede zcela bez problemu.

Jsem za firewallem, ktery ma NAT (masquerading, maskaradu). Zadnou proxy
na portu 80 ani nikde jinde nepouzivam.

Pochopitelne mi nefunguje primy chat a prenos souboru. Odesilani zprav
funguje, a licq usporadava odesilane zpravy na obrazovce tak, ze to
vypada jako normalni chat.

Pouzivam licq 1.2.0

Zjistete, zda mate na vasem firewallu povoleny NAT. Ve spolupraci se
spravcem vaseho firewallu by se melo podarit to rozchodit.

--
Milos Prudek