ICQ za proxy a firewallem neni mozne zprovoznit!

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Úterý Prosinec 17 13:39:10 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002 13:02:28 +0100 (CET)
<parent na email.cz> wrote:

> Ve windows mi ICQ jede zcela bez problemu pote, co po vyzve vypplnim
> pole pro proxy s portem 80. V linuxu po spusteni LICQ se mi zobrazi
> tak maximalne hov... a konec. Nainstaluji kxicq2, spustim, a zase
> hovno. To je vysledek komunikace icq pod linuxem verzus windows.
>
> Zajdlik

Nezlobte se, ale ono to vypada, ze jste slepy (proti vasemu ho**u jsem
slusny) nebo proste neumite s programy zachazet. V Kxicq2 http proxy
urcite je, urcite si muzete vybrat port, cokoliv.
Vas negativni pristup k vecem mi malem zkazil obed.

s pozdravem a pranim k hodnejsim programum..

--
Lukas Marsalek		Debian GNU/Linux
marsalek na kn.vutbr.cz	icq:95651088