Jak nainstalovat RH 7.3 na degradovany RAID

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Prosinec 17 15:23:00 CET 2002

Pavel Lisy wrote/napsal:
: Potrebuji nainstalovat RH 7.3 na pocitac,
: ktery ma v soucasnosti pouze jeden disk, ale vyhledove by tam mel byt SW
: RAID1. Moje predstava byla, ze nadefinuji RAID1 (v degradovanem rezimu)
: a po doplneni disku a vytvoreni partisen jen necham probehnout
: rekontrukci mirroru, ale instalacni program mi nedovoli zalozit
: partisny. Pozaduje do raidu vzdy dva disky/partisny.

   Nechtělo se mi to řešit, takže jsem udělal obyčejnou partition a při
přidání disku jsem na něm udělal degradovaný raid. Na ten jsem přesunul
(v noci) data a sesynchronizoval to později. Taky to jde, ale je fakt,
že přímá cesta by byla elegantnější.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>