bezpecnost aneb krysa preslecena za kamarada

David Ťok ddt na coolnet.cz
Úterý Prosinec 17 16:36:11 CET 2002

On Tue, 2002-12-17 at 16:33, Zdenek Marsik wrote:
> Ohledne zabezpeceni PC s linuxem tu jiz debata probihala, presto mi to
> neda.
> Nas provider po dobu nemoci spravce site vyuzil moznosti a odsruboval
> kryt pocitace, resetoval CMOS, nastavil bootovani z diskety, pak
> nabootoval v single mode, zmenil heslo ROOT tak, aby ho zatim
> pravoplatny spravce site neznal, neco tam dorypal a pak s klidem
> odesel. Vyuzil duvery vedouciho organizace, tvrdil mu, ze to musí
> rozsrubovat aby to spravil. Spravce site ma telefon, stacilo zavolat.
> Domnivam se, ze toto jednani je zvlast zakerne a podle.
> [...]

...muj osobni nazor je ten, ze stezovat si na ruzne at uz jednatele
spolecnost, spravce site a jinou havet rozhodne _nepatri_ do konference
o linux. Kdyz uz tu potrebu mate neco takoveho napsat, piste to prosim
do talk na linux.cz tam se o tom klidne muzeme pohadat.

dekuji,

--
    david tok, uid: 0, C14H9Cl5 na coolnet.cz