vniknuti se srubovakem

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Úterý Prosinec 17 16:43:38 CET 2002

Ondrej Sury wrote:

> A co mi zabrani koupit si uplne tu samou plombu a dat ji tam zpatky?
>
> Myslim, ze jedina moznost, jak tomu opravdu zabranit je sebedestrucni
> system, ktery znici obsah disku ve chvili, kdy se otevre skrin pocitace.
>
> S pozdravem,
> Ondrej Sury.

Abych doplnil -k tomuto účelu doporučuji cca 1/2 Kg Semtexu nebo C4 uvnitř
skříně :o)))

A teď vážně. Nedokážu posoudit, nakolik jde o vážný problém nebo o paranoiu.
Za efektivní a zároven ekonomicky nenáročné řešení považuji namontování
visacího zámku na skřín. Pro podprůměrně zručného zámečníka je to
záležitost 1/2 hodiny. Záleží na konstrukci skříně.

B.Klapuch