vniknuti se srubovakem

Karel Mareš maresk na atlas.cz
Středa Prosinec 18 00:09:13 CET 2002

Napr. gravura na plombe (to, co mame ve firme - na jedne strane je logo, na
druhe nazev firmy) + cenova nedostupnost - cena jedne plomby je cca 3kc bez
dph, minimalni koupitelne mnozstvi je pytlik s 500 kusy (tedy tech, co
pouzivame) - silne pochybuji, ze potencialni utocnik bude chtit investovat
min. 1500 kc, pokud na serveru nemate data za 3.500.000,-; dalsi moznosti je
jako server pouzit napr. compaqa nebo della s celokovovou skrini, s celnim
panelem, ktery je na zamek a znemoznuje jak otevreni bocnic bedny, tak
pristup k mechanikam - neni to levne, ale pokud mam na serveru data, ktera
jsou velmi dulezita, tak musim zvazit, zda se mi investice cca 35-50 tisic
korun do serveru, nebo alespon 10-15 tisic do profi 19" skrine, ktera je
resena stejne, jako znackovy server, vyplati

S pozdravem

Karel Mares

P.S. Vsem lidem preji krasne svatky - hlavne klid a pohodu, at si odpocinou
od prace :-))

> Zdravim,
>
> doporucuji jednodussi a levnejsi reseni - plomba - pouzivame to v praci,
aby
> nam zakaznici nelezli v zaruce do pocitacu (jojo, neopravnene reklamace
> spadly po zavedeni tohoto o 70% :-))))). Pochybuji, ze by se nekdo v
> hostingovem centru pokusil otevrit takto zavrene pc - preci jen - ja, jako
> technicky odpovedna osoba bych onoho utocnika okamzite zaloval za
> poskozovani cizi veci (plomba za 3,20) ;-)))

A co mi zabrani koupit si uplne tu samou plombu a dat ji tam zpatky?

Myslim, ze jedina moznost, jak tomu opravdu zabranit je sebedestrucni
system, ktery znici obsah disku ve chvili, kdy se otevre skrin pocitace.

S pozdravem,
Ondrej Sury.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6