biostar_m7vit_halt

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Úterý Prosinec 17 20:29:11 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002 20:23:21 +0100 (CET)
Jan Houstek <jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz> wrote:

> Zavest do kernelu modul apm, pripadne pokud je v kernelu natrvdo
> zapnout pri bootu, pokud v nem neni vubec, prekompilovat.
>
> Nevim jak je na tom zrovna vase deska s acpi, ale apm bych videl jako
> jistejsi moznost.
>
> -- Honza Houstek

Dela mi to totez na moji desce Soltek s chipsetem KT333. Jde vypnout
tlacitkem power, ale nebere v uvahu volbu v biosu a je treba mit
zmacknuty power switch myslim 4 secs. Co jsem slysel, tak
nove desky s chipsety KT333 a KT400 maji tento problem.
acpi desky podporuji a apm je v jadre skompilovano, presto se deska
nevypina..

--
Lukas Marsalek		Debian GNU/Linux
marsalek na kn.vutbr.cz	icq:95651088