biostar_m7vit_halt

Jan Houstek jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 18 07:37:49 CET 2002

> Dela mi to totez na moji desce Soltek s chipsetem KT333. Jde vypnout
> tlacitkem power, ale nebere v uvahu volbu v biosu a je treba mit
> zmacknuty power switch myslim 4 secs. Co jsem slysel, tak nove desky s
> chipsety KT333 a KT400 maji tento problem.  acpi desky podporuji a apm
> je v jadre skompilovano, presto se deska nevypina..

Mam Epox s KT333 a nemam problem. Pokud je v jadre apm, tak to znamena, ze
tam neni acpi. Takze bych jednak acpi vypnul v biosu, a tomu apm v kernelu
je tusim potreba dat nejaky parametr pri bootu, aby se aktivovalo (neco
jako apm nebo apm=on ...) Ja pouzivam apm jako modul a tam staci ho
zavest.

-- Honza Houstek