softwareovy RAID 1 na vetsich discich - velka zatez?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Prosinec 18 08:23:10 CET 2002

> No jestli mate p4 a setril jste, tak tam bude asi 845 cipset.
> Ten je nepouzitelny, pokud nemate nejake to -ac jadro.
> Standardni jadro ho totiz neumi inicializovat, takze tam
> nejde zapnout DMA a tak podobne. 850 cipset je v pohode.

No kdyz jsme u toho. Da se nekde najit, jaka je nejmene problemova kombinace
HW pro low-end server. Bude to skutecne low-end asi pro 5 uzivatelu, bude
pracovat 8 hodin denne. :-)  Spis mi jde o chipset, radic, agp. Nedavno jsem
se docela natrapil s VIA KT333 a UDMA, takze bych se tomu chtel vyhnout. Je
nejaka takova zakulisni informace, jake ovladace se opravdu povedly, ktera
nepronika k nam obycejnym smrtelnikum, kteri se nestarame prilis o vyvoj
jadra?

TNX