softwareovy RAID 1 na vetsich discich - velka zatez?

Dan Ohnesorg dan na fel.cvut.cz
Středa Prosinec 18 09:41:28 CET 2002

On Wed, 18 Dec 2002, Kovar Jan wrote:

> No kdyz jsme u toho. Da se nekde najit, jaka je nejmene problemova kombinace
> HW pro low-end server. Bude to skutecne low-end asi pro 5 uzivatelu, bude
> pracovat 8 hodin denne. :-)  Spis mi jde o chipset, radic, agp. Nedavno jsem
> se docela natrapil s VIA KT333 a UDMA, takze bych se tomu chtel vyhnout. Je
> nejaka takova zakulisni informace, jake ovladace se opravdu povedly, ktera
> nepronika k nam obycejnym smrtelnikum, kteri se nestarame prilis o vyvoj
> jadra?

Urcite to nekdo nekde schranuje, ale nevim kde. Asi jedine to vygooglit. V
zasade plati, ze pokud je cipset mladsi nez jadro a nebo +- stejne stary,
nebude to s podporou nijak skvele.

zdravim
dan