apcupsd+APC1500

milanp plsoun m.plsoun na seznam.cz
Středa Prosinec 18 09:04:30 CET 2002

Dobry den,
provozujete nekdo apcupsd-3.8.5-1 s SmartUPS APC 1500 ?
UPS je pripojena k /dev/ttyS0. Na sitovem kabelu jsem nenasel zadne z
tech, ktere jsou uvedene jako priklady v konfiguraku (cislo na
kabelu, ktera jsem nasel je E94216}
V konfiguraku je toto:

UPSCABLE smart
UPSTYPE smartups
DEVICE /dev/ttyS0

Pri pokusu o zapnuti dostanu tuto chybu:

Starting UPS monitoring; apcupsd FATAL ERROR in apcserial.c at line
173
PANIC! Cannot communicate with UPS via serial port.

Port je ale myslim v poradku (i mys na tom jela v pohode), takze bych
tipoval na spatne uvedeny UPSCABLE. Nechal jsem tam ten implicitni
"smart", protoze ten muj tam nebyl. Kdyz jsem zmenil UPSCABLE na
simple, tak to nastartovalo v pohode, ale:

Starting UPS monitoring:/sbin/apcupsd: Error:: Changing UPSTYPE from
SmartUPS to BackUPS due wrong Cable of Smart Signals

Predem dik za kazdou
radu

Reklama:
Pouze do 20.12.2002 získáte prémii 400,- Kc pri uzavrení
smlouvy o stavebním sporení na http://prodej.finance.cz