apcupsd+APC1500

Jan Martinek honza na dp.fyz.fce.vutbr.cz
Středa Prosinec 18 19:07:30 CET 2002

Mám (asi) tu samou UPSku a v konfiguráku to mám nastavené úplně stejně.
Mám apcupsd verzi 3.8.5. Zkus
apctest
- ale NESMÍ přitom běžet apcupsd, jinak se pohádají o sériový port
a skončí to FATAL ERROR. Funguje aspon apctest? Kabel mám originálni,
co k tomu byl a nijak jsem ho nezkoumal.