Zase ta samba a PDC...

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 19 00:02:56 CET 2002

Dne Wed, Dec 18, 2002 at 04:56:19PM +0100, Jan Houstek napsal:

> Jakto ze mi to jde a mam ho u vsech stroju v domene prazdny? A kdyz jsem
> tam zkousel neco pridat, tak se na me windows zlobila (resp. kdyz ten
> skript, ktery samba spousti pri pridani pocitace do domeny zavolal adduser
> tak, ze se ten retezec zaplnil, tak se ten pocitac do domeny pridat
> nepodarilo).

Uprimne nevim. Kdo sambu dele pouziva vi, ze moznost vylistovat si uzivatele
v user manageru a nebo pri grantovani sdileni v rezimu user security je
pomerne nespolehliva a nestabilni. Pocet neuspesnych pokusu je na me gusto
znacne vysoky, pripadne se pak jeste stava, ze uzivatele jsou sice videt,
ale kdyz jsou vybrani, tak windows hodi hlasku, ze se nepodarilo vyhledat
jmena uzivatelu a zadny dalsi nejde do seznamu tech povolenych pridat.
Neznam nikoho, kdo by skutecne presne vedel, kdy problem nastane a co s tim,
Jsou site, kde se to stava denne, jinde na stejne konfiguraci jednou za
mesic a mozna jsou i takove, kde se to nestava.

Ja mam tak nejak empiricky vysledovano, ze kdyz uzivatele, ktere ma samba
videt (tzn. jsou i v smbpasswd) nemaji vyplnena cela jmena, tak se to stava
casteji. Ale mozna je to subjektivni pocit. Kazdopadne ja mam u kazdeho
trusted accountu napsano "NT machine account" a pridavat mi do domeny jdou.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.