Zase ta samba a PDC...

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Prosinec 19 07:02:03 CET 2002

On Čt, 2002-12-19 at 00:02, Dan Ohnesorg wrote:

> Uprimne nevim. Kdo sambu dele pouziva vi, ze moznost vylistovat si uzivatele
> v user manageru a nebo pri grantovani sdileni v rezimu user security je
> pomerne nespolehliva a nestabilni. Pocet neuspesnych pokusu je na me gusto
> znacne vysoky, pripadne se pak jeste stava, ze uzivatele jsou sice videt,
> ale kdyz jsou vybrani, tak windows hodi hlasku, ze se nepodarilo vyhledat
> jmena uzivatelu a zadny dalsi nejde do seznamu tech povolenych pridat.
> Neznam nikoho, kdo by skutecne presne vedel, kdy problem nastane a co s tim,
> [...]

Pri grantovani prav na Sambe pres WinNT ci W2K se mi jeste nestalo, ze
by mi Win vyhodily hlasku, ze uzivatele nelze nalezt. Vlastne stalo 2x,
kdyz jsem mel spatne nakonfigurovane WINS (WINS server je Samba) na
stanici a ta stanice byla pripojena pres 64k VPN-ku. Ted uz je vsechno v
pohode.

Je pravda, ze v smbpasswd cela jmena nemam.

Davadu
--
David Lukaštík <david.lukastik na svkuh.cz>