softwareovy RAID 1 na vetsich discich - velka zatez?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Čtvrtek Prosinec 19 00:01:12 CET 2002

Kovar Jan wrote:

> No kdyz jsme u toho. Da se nekde najit, jaka je nejmene problemova
> kombinace HW pro low-end server. Bude to skutecne low-end asi pro 5
> uzivatelu, bude pracovat 8 hodin denne. :-)
>  Spis mi jde o chipset, radic, agp. Nedavno
> jsem se docela natrapil s VIA KT333 a UDMA, takze bych se tomu chtel
> vyhnout. Je nejaka takova zakulisni informace, jake ovladace se opravdu
> povedly, ktera nepronika k nam obycejnym smrtelnikum, kteri se nestarame
> prilis o vyvoj jadra?

Pokud chcete dost setrit tak neco s Intel 815 - treba Asus CUSL2-LM
Pri vetsich pozadavcich na rychlost neco na Intel 845 (ale chce to pak
kernel 2.4.20 kvuli DMA na disky). Treba Intel D845GERGL2 ci jak se to
jmenuje.

Oboje mam osobne odzkousene.

BTW oboje ma onboard VGA, ta 815ka beha s X-Window, ta 845 zatim ne
(podpora je ale alespon pod Debianem ne v balickach) - predpokladam ze
server nepobezi s X-Window.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)