ip_conntrack_core.c problem

Adam Sabák sabak na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 19 08:29:01 CET 2002

Diky za tipy,
Memtest I cpuburn jsem jiz zkousel, vypada to opravdu jako chyba v
sitovem provozu, zvlast ze se objevuje VZDY pouze po restartu a pak jiz
server "drzi" v pohode az do dalsiho restartu. S tou HASH tabulkou to
muze byt, pouzivam traffic shaping, kde se hash tabulka bere pro
filtrovani packetu do trid. (tc filter add dev eth1 parent 1: protocol
ip prio 10 u32 match ip protocol 6 0xff match u8 0x05 0x0f at 0 match
u16 0x0000 0xffc0 at 2 match u8 0x10 0xff at 33 flowid 1:10). Tohle je
jedinny HASH co tam mam a je prevzany z wondershaperu....) Zkusim ho
vyhodit a uvidim jestli to pomuze...

Adam

On Wed, Dec 18, 2002 at 09:37:41PM +0100, Adam Sabák wrote:

>Tabulka je po startu prazdna (resp. po zavedeni modulu). Podle hlaseni
se zda, ze se hleda podle hashe polozka, ktera tam >neni.