240kb/s pres 33k6 kompresi PPP?

Čtvrtek Prosinec 19 08:50:25 CET 2002

Jaroslav Lukesh wrote:
> Na jedne strane windows, na druhe strane CISCO. Ano, to lze. Linux ma horsi
> kompresi ppp, takze ty vysledky nejsou az takove. Ale co jsem videl  na

	A na toto jste dosel jak? Na tyto komprese je IMHO referencni
implementace primo v RFC, tudiz jedina varianta, ktera mne napada je, ze
MS Windows pouziji jeste kompresi, pro kterou nemate podporu v Linuxu
(treba jste ten modul nezaregistroval do kernelu) a nebo ji jen nezadate
pri vytvareni spojeni...

> svem modemu, tak v linuxu mi udelal rekord 28kB/s, zatimco ve winech 43kB/s

	43kB/s se tem 240 blizi velmi vzdalene (skoro o rad:->), ale abyste mne
nechtl za slovo, vim, ze stejne jako Jirka, tak Martin pouzili kb/s =>
delit aspon osmi, bohuzel kolega Kopta jaxi do dnes nepochopil jednotky
a klidne micha kb/s, kB/s, KiB/s, bps a jine, protoze Telecom garantuje
tak akorat maximalne 9600bps, nic vice (kdyz nic jineho, tak na kazdou
osmici bitu Vam jeden sebere bit sebere Stop bit ci parita) a nevim, jak
z tohoto bitoveho streamu jednoduse vypocita pruchodnost, jelikoz nevi
nic o ztratovosti, o PPP a IP hlavickach, TCP hlavickach atd. - kde mate
ten puvodni stream o ktery se 'preme'?

> (pripojeno 48000bps). Bohuzel, kdyz mam pusteny modem, tak si v Xech
> nepustim zadny program. Tudiz ho nepouzivam.

	Doporucuji, jako uz mnohokrat, X Window diferential protocol/server -
pripadne i VNC snad komprimuje (ale jinak), pracovat v X-sech se na 33.6
lince da, ale ne bez komprese, to uznavam...