Red Hat support

Pátek Prosinec 20 12:02:28 CET 2002

On Fri, Dec 20, 2002 at 10:52:12AM +0000, Peter Ronai wrote:
> Mnohi poviete ze sa vam kde-co nepaci na komercnych UNIXoch ale ked
> pride na lamanie chleba tak ich podpora trva roky. Viem ze nie je
> podpora ako podpora, vzdy vsak lespia nejaka ako ziadna. Myslim ze ak
> hovorime o presadeni sa linuxu tak by nielen kvalita softveru ale aj
> sustainable implementation malo lezat na srdci ludom co sa nim
> zaoberaju.
> Viem ze nic tymto nezmenim, nejak len neviem prist na ten point preco je
> dobre mat 10k zmien za rok aby nahodou nemohol existovat ziaden
> konzistentny system ;)

Pokud si koupite nebo sam prelozite Advanced server, dostanete presne
to, po cem touzite. RH potrebuje, aby se mu podpora zaplatila a ADV.
server to umoznuje. Musite si tedy vybrat...

Bavime se tady o desktopovem systemu, protoze "serverovy" je dle jejich
nabidky neco jineho...

Vzhledem k tomu, ze upgrady jsou mozne relativne bezbolestne, nemyslim
si, ze je to zasadni problem. Proto asi predpokladaji, ze support bude
pokracovat pro 8.[123].

Mozna to ma souvislost i s ocekavanym nastupem jadra 2.6. Ukonceni
podpory pro starsi jadra tak usetri prostredky a zaroven nezalozi
podobnou situaci, do ktere se RH dostal s verzi 6.2 (tj. ze ji kvuli
zajmu musel podporovat prilis dlouho).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz