Red Hat support

Pátek Prosinec 20 12:16:46 CET 2002

Milan Kerslager wrote:
> Bavime se tady o desktopovem systemu, protoze "serverovy" je dle jejich
> nabidky neco jineho...

	Ktery _jiny_ desktopovy system ma garanci _pouze_ 12 mesicu?

> Vzhledem k tomu, ze upgrady jsou mozne relativne bezbolestne, nemyslim
> si, ze je to zasadni problem. Proto asi predpokladaji, ze support bude

	Ja naopak to vidim jako zasadni problem v komercni a statni sfere - kdo
vycleni a hlavne zaplati ty lidske zdroje, ktere bud na vlastni triko
budou neco udrzovat a nebo musi kazdy rok upgradovat?

> Mozna to ma souvislost i s ocekavanym nastupem jadra 2.6. Ukonceni
> podpory pro starsi jadra tak usetri prostredky a zaroven nezalozi
> podobnou situaci, do ktere se RH dostal s verzi 6.2 (tj. ze ji kvuli
> zajmu musel podporovat prilis dlouho).

	V breznu to budou 3 roky co byla vydana 6.2, ne? Pod 3 roky si nedovoli
se svou silou jit ani MS (a kdyz nema nahradu, tak i dale - viz Win2k
server vs. WinXP resp. .NET server), IBM do dnes (!) podporuje OS/2 -
Apple je uzavrena platforma, vazne nevidim jiny paralelni system.
Bylo-li to technologicky mozne, nemam pocit, ze by 'udrzba' RH 6.2 byla
nejak draha - zejmena s ohledem na skutecne prezentovane
vysledky/upravy/opravy. Distribuce != jadro...