Red Hat support

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Prosinec 20 12:10:19 CET 2002

On Friday 20 of December 2002 11:52, you wrote:
> [...]

pokud chcete redhat na server a ne si jen hrat, poridte si distribuci, ktera
ma poradnou podporu -  Advanced server. To ze pro volne stahnutelnou verzi
drzi podporu NEJMENE 12 mesicu, je jen jeho dobra vule. Vsimnete si sluvka
nejmene (at least).

Velmi dobre rozumim duvodum, proc se to deje. Uspora nakladu bude citelna,
nebude treba tristit sily pro udrzovani vice produktu a budou se moci
soustredit na novy vyvoj a sve strategicke cile.

Pokud se Vam to nelibi, nepouzivejte RedHat Linux, urcite existuje spousta
jinych, stejne (ne)spolehlivych distribuci, ktere jejich autori podporuji
mnoho verzi zpet po mnoho let.

Neubirejte tvurci distribuce pravo se rozhodnout, zda bude stare verze
podporovat nebo ne. Nakonec byste mu mohl treba vycitat, ze zavrel kram a uz
proste linuxovou distribuci nevydava ... ( dohnano do absurdna)

Jo - a presunte to do talk konfery ...

--
z.p.