OT: Was: Red Hat support

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Pátek Prosinec 20 12:42:58 CET 2002

On Fri, 2002-12-20 at 11:10, Zdenek Pizl wrote:
> pokud chcete redhat na server a ne si jen hrat, poridte si distribuci, ktera
> ma poradnou podporu -  Advanced server. To ze pro volne stahnutelnou verzi
> drzi podporu NEJMENE 12 mesicu, je jen jeho dobra vule. Vsimnete si sluvka
> nejmene (at least).

vsimol som si ...
Ked som firma alebo admin robiaci komercny suppot tak mi bude zalezat
skor na garantovani ako na negarantovani podpory. Neskryvam svoje
sympatie k solarisu hlavne potom co sun predsalen uvolnil 9ku. Pokial
niekto potom navrhne ako server soft advanced server, porovnatelne som
schopny za nizsich nakladov pouzit solaris na x86. Otazka ktoru si
pokladam je ci spejem k linuxu, ako sa nam snazi hovorit dnesna tlac
ospevujuca migracia poniektorych bank, alebo ... nie.

> Velmi dobre rozumim duvodum, proc se to deje. Uspora nakladu bude citelna,
> nebude treba tristit sily pro udrzovani vice produktu a budou se moci
> soustredit na novy vyvoj a sve strategicke cile.

no dovody sa najdu vzdy. Ono ja ich chapem tiez. Skor mam pocit ze tu
nejak trosku uchadzaju strategicke ciele.

> Pokud se Vam to nelibi, nepouzivejte RedHat Linux, urcite existuje spousta
> jinych, stejne (ne)spolehlivych distribuci, ktere jejich autori podporuji
> mnoho verzi zpet po mnoho let.

Nemozno nepouzivat redhat koli zastupeni na trhu, to je proste fakt. To
je to iste ako ignorovat solaris na velkych serveroch alebo ignorovat
windows na desktope.

> Neubirejte tvurci distribuce pravo se rozhodnout, zda bude stare verze
> podporovat nebo ne. Nakonec byste mu mohl treba vycitat, ze zavrel kram a uz
> proste linuxovou distribuci nevydava ... ( dohnano do absurdna)

Tu mi pride na um paralela dvojiteho metra. Nehovorim ze distributor
nemoze robit co chce. Kritizujem ho za pristup k uzivatelom/zakaznikom
ako k stadu ktoremu musi rok stacit.

> Jo - a presunte to do talk konfery ...

ok som OT, sorac

dz

This message has been checked by Dionach for all known viruses using
MessageLabs Virus Scanning Service. For further information visit
http://www.dionach.com