Red Hat support

Pátek Prosinec 20 12:10:30 CET 2002

Peter Ronai wrote:
> Mnohi poviete ze sa vam kde-co nepaci na komercnych UNIXoch ale ked
> pride na lamanie chleba tak ich podpora trva roky. Viem ze nie je

	No, sledoval jsem treba trosku podporu IRIXu - opravy asi tak s
minimalne 1/2-rocnim zpozdenim a to i pomerne zavazne chyby, HP-UX take
- samozrejme mluvim o bezpecnostnich, ktere proleti Internetem, co se
verejne nedozvime, pokud nejsme platci supportu (podotykam, ze neni v
cene produktu, ale se za drahe penize plati na urcitou dobu a treba i na
pocet klientu (sic!), ackoli podpora je jen na server - konkretne napr.
AIX co jsem videl...). to samozrejme nevim, priznam se, ze tak bohaty
nejsem...;-)

	Myslim si vsak, ze jako zakaznici a partneri (uz treba to, ze delame
zadarmo porad (!) testery) mame pravo se vyjadrovat ke krokum obchodniho
partnera. Proto moje reakce s tim, ze by  se mozna v CR nasla sila,
ktera by nas coby IMHO zatim uspesny trh (minimalne v poctu ruznorodeho
nasazeni) prezentovala u matky a nekdo zodpovedny by slysel nase nazory
- toto IMHO nejde tlacit pres vyvojare, ty maji na kravataky pramaly vliv...

> Viem ze nic tymto nezmenim, nejak len neviem prist na ten point preco je
> dobre mat 10k zmien za rok aby nahodou nemohol existovat ziaden
> konzistentny system ;)

	Ale at tech zmen je treba i radove vice ale at se to da udrzovat...
copak to lze takto? To si s timto pristupem muzeme 'vendory' zalozit
vsichni, zrejme nam za chvili nic jineho nezbyde...:-(