apache configure

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Pátek Prosinec 20 22:22:30 CET 2002

Ahoj linux,

  Chtel jsem se zeptat jestli je mozne zjistit s jakymi parametry byl
  zkonfigurovan apache pred prelozenim make v distribuci SW 7.0 hlavne mne zajimaji moduly.

  priklad kompilace:

./configure \
"--with-layout=Apache" \
"--prefix=/usr/local/apache" \
"--enable-module=most" \
"--enable-shared=max" \

takto si mislim ze ho asi konfigurovaly ale domenku bych potreboval
potvrdit nebo vyvratit.

dale mne zajimalo pri kompilaci apache viznam nekterych directiv:
--with-layout=[F:]ID
--target=TARGET
--exec-prefix=EPREFIX
--datadir=DIR
--localstatedir=DIR

pokud by bylo mozne napsat kam ukazuji a co se tam uklada, za vse moc
dekuji.
                                       Ahoj Lukas.

                             mailto:linux_lukas na atlas.cz