apache configure

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Prosinec 20 22:58:55 CET 2002

On Fri, 20 Dec 2002 linux_lukas na atlas.cz wrote:

>   Chtel jsem se zeptat jestli je mozne zjistit s jakymi parametry byl
>   zkonfigurovan apache pred prelozenim make v distribuci SW 7.0 hlavne
>   mne zajimaji moduly.

SW 7.0 znamena Suse Workstation?

Osobne SuSE nepouzivam, ale mam pocit, ze je zalozena na RPM
baliccich...tedy si staci sehnat od prislusnmeho balicku zdrojovy RPM
balik (.src.rpm, SRPM), naintstalovat ho, a podivat se do .spec souboru,
kde zjistite naprosto presne jak byl dany balik kompilovan...take si tam
muzete volby upravit dle sveho gusta, a vygenerovat si novou RPM s temito
volbami.

--
JiKos.