Nastaveni karek orinoco - kontrola

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Prosinec 21 12:58:29 CET 2002

On Sat, 21 Dec 2002 10:01:58 +0000 (UTC), Zdenek Lukes wrote:

: No je pravde ze podle tohoto vypisu signal nemam, ale pritom ty karty mezi
: sebou normalne komunikuji a to celkem s dobrymi parametry, ztratovost
: packetu skoro 0% odezvy do kolem 4 ms.

: Ale porad tedy netusim proc mi iwconfig ukazuje bez signalu ????

Nesledoval som debatu od zaciatku - odkial pochadzaju
wireless-tools a odkial jadrove moduly? Ony sa obcas
rozidu a mne nejaky cas iwconfig ani nespoznal, ze vobec
nejake wireless zariadenie mam - islo o ktorusi
0.1.15-pre wlan-ng verziu a wireless-tools 23.

Takze skuste aktualne wireless-tools.

Zdravi
--
                                  Stano