Nastaveni karek orinoco - kontrola

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Sobota Prosinec 21 20:58:54 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> On Sat, 21 Dec 2002 10:01:58 +0000 (UTC), Zdenek Lukes wrote:
>
> : No je pravde ze podle tohoto vypisu signal nemam, ale pritom ty karty
> : mezi sebou normalne komunikuji a to celkem s dobrymi parametry,
> : ztratovost packetu skoro 0% odezvy do kolem 4 ms.
>
> : Ale porad tedy netusim proc mi iwconfig ukazuje bez signalu ????
>
> Nesledoval som debatu od zaciatku - odkial pochadzaju
> wireless-tools a odkial jadrove moduly? Ony sa obcas
> rozidu a mne nejaky cas iwconfig ani nespoznal, ze vobec
> nejake wireless zariadenie mam - islo o ktorusi
> 0.1.15-pre wlan-ng verziu a wireless-tools 23.

> [...]

Jen taková ůvaha - tazatel používá Orinoco silver karty a ovladač orinoco.
Používám PCMCIA kartu Orinoco silver s ovladačem wvlan_cs nebo wavelan2_cs.
Ovladač Orinoco jsem zatím nezkoušel - dokumentace uvádí, že je určen pro
karty do slotu (ted s nejsem jist) ISA nebo PCI. Je možné že wireless
tools, ergo iwconfig nekomunikuje s ovladačem orinoco? Zkuste url na Jeana
Tourrilhese - kontakt bude ve zdrojáku.
Jinak potvrzuji: Mode managed je určeno ke komunikaci s AP. Pro komunikaci
mezi počítači je určen mode Ad-hoc.

B.Klapuch