Sms po prihlaseni roota

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Prosinec 21 13:21:35 CET 2002

Dne Wed, Dec 18, 2002 at 03:34:06PM +0100, Jirka napsal:

> Dobry den, mam jednu OT, potrebuju udelat, aby mi server Linux 7.3 poslal
> sms po prihlaseni nekoho jako roota. Mail server je Qmail a tcpserver.

Kdysi jsem to chtel resit lepe nez pres /etc/profile nebo .bash_profile a
tady v konferenci mi poradili, ze to mam udelat pres PAM, protoze skrz nej
pujde kazdy, at se prihlasi jakkoliv. Ale nejak jsem nevygooglil reseni hned
a pak jsem se k tomu nedostal, tak jak presne se to udela nevim.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.