nvidia a XFree86 problem

Tomas Zavodny xzavodny na fi.muni.cz
Neděle Prosinec 22 17:22:32 CET 2002

Dobry den,

mam Debian 3.0, kernel 2.4.20, vcera jsem si stahl nove NVidia ovladace
4191 a pro startu XFree86 s vyplym GLX sice Xy nastartuji, ale pri
prepnuti do text konzole se to zhrouti. Pocitac sice jede, ale vidim stale
graficky rezim a zatuhly :-(
Deje se mi to na dvou pocitacich
1/ Asus A7V (KT133) + Asus AGP-TNT V3400
2/ PIII (nejaky VIA chipset) + MSI Geforce 2 MX 400

v jadre nemam zaply FrameBuffer. Zkousel jsem i bez AGPGART a MTTR a nic.

ve /var/log/XFree86.log mam:
(EE) NVIDIA(0): Failed to obtain a shared memory identifier.

Se zaplym GLX Xy nenajedou vubec.

Na netu jsem nasel pouze vice lidi se stejnym problemem, ale zadne reseni.
Jen kdesi kdosi psal ze to nejak vyresil BIOSem.

Nevite nekdo jak to rozchodit?

Predem moc dik za radu.

 S pozdravem          Tomas Zavodny

 WWW  : http://www.tomzavodny.cz