nvidia a XFree86 problem

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Neděle Prosinec 22 18:55:24 CET 2002

> mam Debian 3.0, kernel 2.4.20, vcera jsem si stahl nove NVidia ovladace
> 4191 a pro startu XFree86 s vyplym GLX sice Xy nastartuji, ale pri

> 2/ PIII (nejaky VIA chipset) + MSI Geforce 2 MX 400

> Se zaplym GLX Xy nenajedou vubec.

Ja mam podobny problem na Slackware 8.1, kernel 2.4.18, GeForce 2 MX 400. Ja
je sice nastartuji, ale vse kompletne (no dobre, mozna ne vsechno, ale na mys
a klavesnici to nereaguje) vytuhne, kdyz se zkusim podivat na nejaky openGL
screensaver.

Zkousel jsem si hrat s parametry jaderneho ovladace a s nastavenim AGP, ale
bylo to na nic. Nakonec jsem jim napsal a ted cekam, jestli mi v nejakem
blizkem pracovnim dni odpovedi.
--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F