rychlost IDE

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Neděle Prosinec 22 20:26:28 CET 2002

Cili rikate, ze to je beznadejny, jo? Btw ted jsem to zkusil i na boardu
s K6-2kou (chipset Sis530) s tim radicem CMD649 a vysledek je 17.6 MBps,
zatimco na K7micce to hodi 45MBps...

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html