vytvoreni davkobaciho (spustitelneho) souboru

Petr Vanek petr.vanek na ika.cz
Pondělí Prosinec 23 11:17:41 CET 2002

On Po, 2002-12-23 at 11:17, Josef Herák wrote:
> Dobry den,
>
> Jsem trochu zacinajici uzivatel linuxu a potreboval bych poradit jak vytvorit
> spousteci soubor (obdoba v MS-DOSu *.bat). Pracuji v Suse linux 8.1 v
> prostredi Kde. Protoze se mi nechce porad psat dlouhe prikazy nebo porad
> opakovane dokola, chtel bych vytvorit soubor na ktery kdyz poklepu tak vykona
> prislusnou operaci. presneji o prikaz:  ncpmount /home/suchan/novell. To je
> prikaz pro pripojeni novellovskych disku.

ted nevim, jestli to neni nejaka vanocni provokace a ja
se nenachytal ;-)
:)))))))

#!/bin/bash
ncpmount /home/suchan/novell

  Petr Vanek           [ duchovni  autor  onikani]
  petr.vanek na ika.cz    [v konferenci python na py.cz]
  ----- www.yarpen.cz --- allmetal.cz ------------
         Kuolema Kaikille (Paitsi Meille)