vysledek testu ping- novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Prosinec 24 23:20:22 CET 2002

On Tue, Dec 24, 2002 at 04:21:46PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> A co presne naopak: ztraty max 1 %, ale rtt dosahujici az 30 sekund?
> Fakt nevim, kudy to tehdy chodilo -- Mesic je moc blizko, Mars a
> Venuse zase moc daleko. Asi to routovali pres nejaky asteroid. :)

Potvrzuji, také jsem to zažil. Bylo to ještě na škole - lokální Ethernet,
budova připojená optikou přes ulici do metra. Už si nevzpomínám, kam to
bylo, ale výsledek pingu byl stoprocentní propustnost, roundtrip 25 sekund.

                                                          Michal Kubeček